corona virus


Bestel voor Pasen en laat (gratis) bezorgen

De dagen voor Pasen is het altijd lekker druk in onze winkels. In deze tijd met het corona virus is dat geen goed idee. Om te voorkomen dat de rijen te lang worden en de 1,5 meter afstand niet meer in acht genomen kan worden, vragen wij jou vriendelijk om van onze gratis bezorgservice gebruik te maken.

Bestelling plaatsen
Je bestelling plaatsen kan op 2 manieren. In beide gevallen dien je vooraf te betalen.
1] Ga naar de webshop en bestel, kies voor (gratis) bezorgen en reken af via iDEAL.
2] Ga langs in de winkel en bestel, betaal bij voorkeur met pin. Laat je bestelling gratis bezorgen.
Bestel je voor zaterdag 11 april? Plaats je bestelling dan uiterlijk voor vrijdag 10 april 18:00 uur.

Thuisisolatie
Voor nood gevallen bieden we nog een optie aan, graag alleen gebruik van maken als het niet anders kan. Zit je in thuisisolatie en is er niemand die voor jou kan bestellen? Bel de winkel en bestel, betaal aan de deur met pin. (Contant betalen aan de deur is niet mogelijk.)


Deurbeleid

Bij al onze winkels hangt een poster met ons deurbeleid. Wij als winkelier zijn sinds 23 maart verplicht om maatregelen te nemen om er voor te zorgen dat mensen afstand houden. Wij hadden al vrijwillig maatregelen genomen maar hebben het nog wat verder aangescherpt en ze voor onze klanten even duidelijk op een rij gezet:

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Maximaal aantal personen tegelijk naar binnen. (kijk op de poster bij jouw winkel hoeveel personen)
  • Let op de tape-aanduidingen op de grond.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerkers op. 
  • Betaal met pin. (contant betalen is mogelijk maar heeft niet de voorkeur)
  • Verkouden, hoesten/kuchen of koorts? Blijf thuis. Vraag iemand anders boodschappen te doen of maak gebruik van onze gratis bezorgservice.  

Maatregelen

Uiteraard hebben wij zelf ook maatregelen genomen in verband met het Corona virus.

- Onze medewerkers wassen regelmatig hun handen.

- Wij houden de gezondheid van onze medewerkers nauw in de gaten.

- Wij laten geen producten meer proeven.

- De producten die normaal open en onverpakt in onze winkels liggen, zijn nu afgedekt of verpakt.

- Onze verkoopmedewerkers werken met handschoentjes.

- Pinapparaten worden regelmatig gereinigd.

- Er worden geen koffie en belegde broodjes meer geserveerd in onze winkels.

- Wij hebben een gratis bezorgservice opgezet, zie tekst hiernaast.

 

Gezondheid medewerkers

Wij streven nog strengere maatregelen toe dan het RIVM ons voorschrijft. Wij hebben als doel om de medewerker die hoest, kucht of neusverkouden is, thuis te laten. Gewoon uit voorzorg. 

Volgens de officiële maatregelen van het RIVM mogen onze medewerkers met bovengenoemde klachten wel gewoon werken, zij dienen thuis te blijven als zij koorts hebben. Dit is omdat ons bedrijf deel uitmaakt van de voedselketen en daarmee onder de cruciale beroepsgroepen valt. 

Tijdelijke gratis bezorgservice

Gratis bezorgservice in verband met Coronavirus

Wij bieden een tijdelijke gratis bezorg service aan. Wij vinden het belangrijk om mee te werken in de strijd tegen het Corona virus en om elkaar daarin te helpen. We willen met deze bezorgservice de mensen in de risicogroepen, met gezondheidsklachten en de mensen die in thuisisolatie zitten tegemoetkomen. Normaal rekenen wij bezorgkosten maar deze komen nu te vervallen, ook rekenen wij geen minimaal orderbedrag.

 

Bestelling plaatsen

Plaats je bestelling minimaal 1 dag van te voren. Als je vandaag besteld voor 23:00 uur, kunnen we het morgen bezorgen.

Bij voorkeur plaats je jou bestelling in onze webshop. Je betaald dan via iDEAL.

 

Het is ook mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen in één van onze winkels. In het laatste geval wordt er afgerekend bij bezorgen. LET OP dit gebeurt per pin! Aan de deur betalen met contant geld is helaas niet mogelijk.

 

In verband met een verhoogt risico op overdragen van het virus bij betaling aan de deur gaat onze sterke voorkeur er naar uit dat men besteld via de webshop. Maar we willen de (vaak oudere) mensen die niet bekend zijn met internet niet in de kou laten staan, daarom bieden wij telefonisch bestellen ook aan.

 

Hoe gaat het bezorgen in zijn werk

Wij bezorgen tussen 8:00 en 13:00 uur. Wij zullen de bestelling op de grond voor je deur zetten, aanbellen, afstand nemen en wachten tot je de bestelling binnen hebt kunnen halen. Dit om onze klanten én onze medewerkers te beschermen.

Indien u telefonisch hebt besteld rekenen we af aan de deur, dit gebeurt enkel en alleen per pin. Onze bezorgers beschikken over een mobiele pin en zullen deze regelmatig reinigen.

Het is bij deze bezorg-bestellingen niet mogelijk om spaarpunten te ontvangen, ook niet op een later tijdstip.

 

We bezorgen in de volgende postcode gebieden: 1426, 1428, 3641-3643, 3645-3646, 3648, 3650-3653, 2421, 2431-2432, 2435, 2441, 2445.