Veel gestelde vragen over de klantenkaart

  1. We bezorgen op postcodes: 1426, 1428, 2421, 2431, 2432, 2441, 2445, 3641, 3642, 3643, 3645, 3646, 3648, 3651, 3652, 3653
  2. Spaar je met een app of met een pasje?
  3. Kan ik ook sparen zonder app?
  4. Ik spaar al een tijdje met een plastic kaart, kan ik alsnog met de app gaan sparen?
  5. Ik heb gekozen om te sparen via de app, kan ik alsnog ook een fysieke spaarkaart krijgen?
  6. Hoe zit het met de privacy?
  7. Krijg ik veel mailtjes als klantenkaarthouder?
  8. Ik heb geen e-mailadres, kan ik toch meedoen?
  9. Wat als ik een bestelling doe in de webwinkel, krijg ik dan ook spaarpunten?
  10. Hoe wissel ik mijn punten in?
  11. Mag ik zelf kiezen welk product ik wil 'betalen' met mijn punten?
  12. Kan ik samen met mijn partner met één account sparen?
  13. Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?
  14. Blijven de punten onbeperkt geldig?
  15. Ik ben mijn kaart kwijt, wat nu?
  16. Hoe kan ik mijzelf of mijn familielid afmelden?
  17. Kan ik de spaarkaart ook gebruiken in Stocard en PasNL?
  18. Kan ik sparen met mijn bedrijf of vereniging?
  19. Waar kan ik voor sparen?
  20. Kan ik mijn voorkeuren voor welke e-mails ik ontvang aanpassen?

De antwoorden op deze vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

  1. bezorgen doen we op postcodes: 1426, 1428, 2421, 2431, 2432, 2441, 2445, 3641, 3642, 3643, 3645, 3646, 3648, 3651, 3652, 3653
  2. Spaar je met een app of met een pasje?
  3. Kan ik ook sparen zonder app?
  4. Ik spaar al een tijdje met een plastic kaart, kan ik alsnog met de app gaan sparen?
  5. Ik heb gekozen om te sparen via de app, kan ik alsnog ook een fysieke spaarkaart krijgen?
  6. Hoe zit het met de privacy?
  7. Krijg ik veel mailtjes als klantenkaarthouder?
  8. Ik heb geen e-mailadres, kan ik toch meedoen?
  9. Wat als ik een bestelling doe in de webwinkel, krijg ik dan ook spaarpunten?
  10. Hoe wissel ik mijn punten in?
  11. Mag ik zelf kiezen welk product ik wil 'betalen' met mijn punten?
  12. Kan ik samen met mijn partner met één account sparen?
  13. Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?
  14. Blijven de punten onbeperkt geldig?
  15. Ik ben mijn kaart kwijt, wat nu?
  16. Hoe kan ik mijzelf of mijn familielid afmelden?
  17. Kan ik de spaarkaart ook gebruiken in Stocard en PasNL?
  18. Kan ik sparen met mijn bedrijf of vereniging?
  19. Waar kan ik voor sparen?
  20. Kan ik mijn voorkeuren voor welke e-mails ik ontvang aanpassen?

De antwoorden op deze vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

1. Spaar je met een app of met een pasje?

Het kan beiden. Je spaart met een kaartnummer. Dat kaartnummer staat op een plastic pasje, maar dat nummer kan ook getoond worden in de app.

Als je een plastic pasje hebt meegekregen in de winkel, dan heb je misschien ook de flyer daarbij ontvangen. Je kunt later thuis rustig de app downloaden en inloggen met het e-mailadres dat je hebt achtergelaten in de winkel toen je het plastic pasje meekreeg. Je hoeft nu alleen nog een wachtwoord te maken als je dat nog niet gedaan had. In de app krijg je nu dezelfde barcode te zien als op je plastic pasje, met daarbij je opgebouwde saldo. 

 

Als je het niet nodig vindt om een pasje in je portemonnee bij je te dragen, dan koppelen we jouw naam en adresgegevens aan een digitaal kaartnummer. Als je bent gaan sparen met een digitaal kaartnummer en je wilt alsnog ook een plastic pasje, kom dan naar de winkel. Dan koppelen we jouw naam en adresgegevens met het opgebouwde spaarsaldo aan een pasje. Als je dan de app refresht, zul je zien dat je hetzelfde kaartnummer hebt gekregen als ook op je plastic pasje staat. Met daarbij het reeds opgebouwde spaarsaldo. Refreshen doe je in de app, in het menu [profiel], plaats je duim op het scherm en pull down. Je ziet nu kort een wieltje draaien, en de info voor jouw account wordt nu ververst. 

2. Kan ik ook sparen zonder app?

Uiteraard. Je kunt altijd meedoen met sparen. Immers, trouwe klanten belonen we graag en daarvoor hoef je geen app en zelfs ook geen plastic pasje te hebben. We zijn blij als je bij ons komt winkelen en bij iedere kassabon vragen we om je klantenkaart. Op het kaartnummer boeken wij namelijk de spaarpunten bij (of af). Als je geen plastic pas en ook geen app wilt gebruiken, dan willen we wel graag dat je je inschrijft met een e-mailadres en straatnaam met huisnummer en postcode. Dat lijkt wat omslachtig, maar dan kunnen we namelijk snel jouw kaartnummer in het systeem erbij zoeken om de spaarpunten bij te schrijven, of om te verzilveren wanneer je wat komt halen voor het puntensaldo. Het is dus geen probleem, als je dan wel voldoende adresgegevens bij ons achterlaat.

3. Ik spaar al een tijdje met een plastic pas, kan ik alsnog sparen met de app?

Jazeker. Je kunt ten alle tijden de Bakker de Kruijf app downloaden en inloggen met het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het inschrijven voor de klantenkaart. Je hoeft nu alleen nog een wachtwoord te maken. In de app krijg je nu dezelfde barcode te zien als op je plastic pasje, met daarbij je opgebouwde saldo. 

4. Ik heb gekozen om te sparen via de app, kan ik alsnog ook een fysieke spaarkaart krijgen?

Jazeker. Als je bent gaan sparen met een digitaal kaartnummer en je wilt alsnog ook een plastic pasje, kom dan naar de winkel. Dan koppelen we jouw naam en adresgegevens met het opgebouwde spaarsaldo aan een pasje. Als je dan de app refresht, zul je zien dat je hetzelfde kaartnummer hebt gekregen als ook op je plastic pasje staat. Met daarbij het reeds opgebouwde spaarsaldo. (refreshen doe je in de app, in het menu [profiel], plaats je duim op het scherm en pull down. Je ziet nu kort een wieltje draaien, en de info voor jouw account wordt nu ververst. Dit kost doorgaans maar een of twee seconden)

5. Hoe zit het met de privacy?

Bakker de Kruijf gebruikt je gegevens enkel en alleen voor speciale aanbiedingen, informatie rond het voordeelprogramma voor klantenkaarthouders en nodige informatie over het bedrijf en de winkels. Je kunt je altijd weer afmelden voor bepaalde informatie of als spaarder in het geheel. De gegevens worden uiterst zorgvuldig verwerkt en beheerd. Ons systeem voor spaarkaarthouders voldoet volledig aan de AVG (de privacywet). Een uitgebreide privacyverklaring vind je wanneer je inlogt in je spaaraccount. Of klik < hier >.

6. Krijg ik veel mailtjes als ik me aanmeld als klantenkaarthouder?

Je krijgt hoe dan ook twee mails van ons. De bevestigingsmail en de welkomstmail. Als je hebt aangegeven dat je in de toekomst geen mails wilt ontvangen, dat doe je straks bij het venster over de toestemming voor mailverkeer, dan krijg je die ook niet. Maar dat vinden we toch een beetje jammer. Kijk eerst eens wat we je te vertellen hebben en dan kun je onder ieder mail die je ontvangt je altijd (!) weer afmelden voor dat soort berichten.

 

Iets meer toelichting:

Als je bent aanmeldt krijg je eerst een bevestigingsmail. Die is bedoeld om te controleren of we het juiste e-mailadres hebben ingevoerd. Als je daar op klikt vragen we een paar gegevens aan te vullen. Dat is overigens niet verplicht, maar het is wel heel gemakkelijk voor ons wanneer je je pas bent vergeten of bent kwijtgeraakt, en we de pas moeten opzoeken in het systeem. Nadat je de bevestigingsknop in dit eerste mailbericht hebt aangeklikt, ontvang je direct onze welkomstmail. Hierin staat precies uitgelegd waarvoor je kunt sparen en wat de spelregels zijn. Een paar keer per jaar sturen we een mail met je actuele spaarsaldo. Handig als je geen app gebruikt (in de app heb je altijd je actuele saldo bij de hand en zie je ook precies welke spaardoelen je (bijna) hebt behaald).

Als je je geboortedatum hebt achtergelaten, krijg je van ons ieder jaar een attentie. Die mailen we je altijd toe. Dan zijn er natuurlijk nog een paar speciale acties. Met de feestdagen bijvoorbeeld of rond een mooi evenement. Dat blijft nog een verrassing, maar een paar berichten met extra aanbod voor onze vast klantkaarthouders kun je verwachten.

7. Ik heb geen e-mailadres, kan ik toch meedoen?

Dat kan zeker. Trouwe klanten belonen we graag. Hoewel we leuke dingen zullen vertellen per e-mail, hebben we er voor gekozen om iedereen die trouw is aan onze zaak te belonen. Het is dan wel belangrijk dat we uw pas of digitaal pasnummer inschrijven met voldoende adresgegevens. Dan kunnen we heel gemakkelijk uw punten bijschrijven wanneer je de pas bent vergeten of vervangen als je die bent verloren. We kunnen ook een digitaal kaartnummer koppelen aan je naam en adresgegevens zonder dat je een e-mailadres hebt. Dan spaar je dus zonder plastic kaartje.

8. Wat als ik een bestelling doe in de webwinkel, krijg ik dat ook spaarpunten?

Ja deze punten krijg je bijgeschreven wanneer je je bestelling in de winkel afhaalt. Het maakt geen verschil of je de bestelling betaalt via iDeal of dat je deze in de winkel zal betalen, op het moment van afhalen wordt je klantenkaartnummer gescand en kan de medewerker de punten bijschrijven.

Bij bezorgen is het helaas (nog) niet mogelijk om punten bij te schrijven.

9. Hoe wissel ik mijn punten in?

Als je een product wilt komen halen van je spaarpunten, kom je naar onze winkel. Je geeft aan welk product je graag wilt betalen van je punten, onze medewerker zal dan met afrekenen de punten voor het betreffende product afschrijven.

Het kan natuurlijk zijn dat het product dat jij graag wilt, uitverkocht is. Voorkom teleurstelling en plaats van te voren een bestelling. Dit kan in de winkel, telefonisch of via de webshop. Zorg er voor dat je het product IN de winkel komt halen en afrekenen.

 

Let op, één van onze spaardoelen is een slagroomroom taart, deze gaan altijd op bestelling.

 

10. Mag ik zelf kiezen welk product ik wil 'betalen' met mijn punten?

Tot op zekere hoogte wel, wij hebben een aantal producten/spaardoelen geselecteerd waar je uit kunt kiezen. Je kunt je punten niet inwisselen voor een product dat niet in dit lijstje staat. Overigens zijn suggesties altijd welkom. Wij leren onze klanten graag beter kennen!

11. Kan ik samen met mijn partner met één account sparen?

Ja, dat kan. Je kunt eenvoudigweg de app downloaden en daarin met hetzelfde e-mailadres + wachtwoord dezelfde spaarkaart oproepen en dus samen sparen. Het is ook mogelijk dat de één het pasje gebruikt en de ander de app, zorg dat wel dat je plastic kaart gekoppeld is aan het e-mail adres dat je gebruikt voor je app. Heb je nog geen plastic kaart? (zie vraag 4)

12. Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard?

In de winkel weten we altijd precies hoeveel je hebt gespaard. Schroom niet om het te vragen. Als je onze app gebruikt dan zie je ook altijd het actuele spaarsaldo in het hoofdstuk [profiel] en bij de spaardoelen in het hoofdstuk [spaarprogramma]. Boven aan deze pagina kun je ook je actuele saldo checken door het pasnummer in te voeren in een speciaal venster. Druk dan op [enter] en je ziet precies wat je actuele spaarsaldo is.

13. Blijven de gespaarde punten onbeperkt geldig?

De punten blijven geldig zolang Bakkerij de Kruijf het loyalty-programma voert. De punten blijven geldig, maar de waarde kan met de tijd veranderen. Dat heeft nu eenmaal te maken met de prijs van grondstoffen, arbeid en de effecten van inflatie en koopkracht. Met andere woorden: economische veranderingen. Op de plastic pasjes en in de welkomstmail staat de tekst: Bakker de Kruijf behoudt zich het recht voor acties op ieder moment te wijzigen of te beëindigen.

14. Ik ben mijn kaart kwijt, wat nu?

Bel even naar de winkel of kom langs. Dan blokkeren we je kaart. Er kunnen nu geen transacties meer bij of af. Als je verwacht dat je ‘m zult terugvinden, dan wachten we nog even met vervangen. Als je zeker weet dat je de kaart niet meer terug zult krijgen, dan vervangen we de kaart voor een nieuwe kaart. De verloren kaart is dan nooit meer te gebruiken.

15. Hoe kan ik mijzelf of mijn familielid weer afmelden?

Door ons dat te vertellen. Dat kun je ook doen door een mailtje te sturen aan: info@bakkerdekruijf.nl. We zorgen dan dat de persoonsgegevens gewist worden uit ons systeem voor klantkaarthouders.

16. Kan ik de spaarkaart ook gebruiken in Stocard en PasNL?

Uiteraard. Je kunt het nummer onder de barcode invoeren in je app van Stocard of PasNL. Maar let op: je hebt dan verder geen actuele info zoals het spaarsaldo of spaardoelen of acties bij de hand. Je kunt ook onze gratis Bakker de Kruijf app op je telefoon zetten en inloggen in jouw spaaraccount. Dan hoef je in het vervolg meestal alleen maar op ons icon te klikken om je barcodekaart direct op je telefoonscherm tevoorschijn te halen.

Gebruik je PasNL? Kies dan voor het invoeren van de streepjescode, anders kunnen wij deze niet scannen in onze winkel.

17. Kan ik sparen met mijn bedrijf of vereniging?

Op dit moment is dit niet mogelijk, dit wordt in de toekomst wel mogelijk.

18. Waar kan ik voor sparen?

Bekijk de spaardoelen in de app of op onze website onder [klantenkaart] en dan [spaardoelen].

19: Kan ik mijn voorkeuren voor welke e-mails ik ontvang aanpassen?

Ja je kunt aangeven bepaalde mailtjes wel of niet te willen ontvangen. Dit kan door HIER digitaal in te loggen. Log in met je email en wachtwoord welke je gebruikt hebt bij de registratie van je klantenkaart. Ga naar e-mail & wachtwoord en pas je e-mail voorkeuren aan.